Monake „Ferrari“ turėjo automobilį, kuris buvo pajėgus net pretenduoti į pergalę, bet Baku vargu ar tai pasikartos. Tačiau reikia pripažinti, kad Maranello komanda šiuo metu yra pakilime ir ji pajėgi kovoti dėl vietų ant podiumo ir trečiosios vietos Konstruktorių taurės įskaitoje šiais metais.

Vokietijos „Auto Motor und Sport“ žurnalistai, analizuodami svariausius italų ekipos sėkmės faktorius po labai nesėkmingo praėjusiųjų metų sezono, priėjo išvados, kad SF21 gana gerai tvarkosi su posūkiais, ypač lėtais ir tai daro bene geriausiai iš visų „Formulės-1“ komandų. Tai patvirtina ir „Mercedes“ ekipos analitikų stebėjimai, kuriuos jie padarė per pirmuosius keturis šio sezono etapus.

Hibridinė dalis geresnė

Nežiūrint į tai, kad „Ferrari“ jėgos agregatas pagal galią yra apie 20 AG silpnesnis nei „Mercedes“ ar „Honda“ jėgainės, Monake tai buvo visai nepastebima, kadangi vingiuotoje miesto gatvių trasoje lenktynininkai su pilnai nuspaustu akseleratoriumi važiuoja tik apie pusę trasos rato.

Pasak specialistų, tai nėra galutinis italų komandos atgimimas, bet permainos į gerąją pusę yra akivaizdžios. Principiniai sprendimai, leidę to pasiekti, buvo priimti dar 2020 m. vasarą, kai Maranelle pradėta kuri visiškai nauja jėgainė. Jei praėjusį sezoną „Ferrari“ variklis žymiai nusileido „Mercedes, „Honda“ bei „Renault“ agregatams, tai dabar jis yra mažiausiai prancūziško variklio lygio ir atsilikimas nuo varžovų yra smarkiai sumažėjęs.

Ekspertų teigimu. „Ferrari“ vidaus degimo variklio deficitas lyginant su pirmaujančiais yra 15-20 AG, o štai hibridinės jėgainės dalies pajėgumas yra net didesnis nei pas konkurentus.

Ilgesnis modernizacijos terminas padėjo

Teisingi žingsniai buvo priimti ir modernizuojant važiuoklę. „Ferrari“ inžinieriai ją intensyviai modernizavo iki pat praėjusiųjų metų pabaigos, kai tuo tarpu kitos komandos sezonui baigiantis jau dirbo su visai kitokiais uždaviniais. Šios priemonės buvo gana veiksmingos, todėl Maranello specialistams pavyko pasiekti kur kas kokybiškesnės koreliacijos tarp duomenų, gaunamų vėjo tunelyje ir rezultatų realioje trasoje.

„Svarbu, kad mes vėl galime remtis mūsų gaunamais duomenimis, - pažymėjo „Ferrari“ vadovas Mattia Binotto. - SF21 mašina turi kur kas mažesnį priešpriešinio pasipriešinimo koeficientą, be to, išaugo ir bendras aerodinaminis stabilumas. Charlesas Leclercas jau pažymėjo, kad „vairuoti naująjį bolidą tapo kur kas paprasčiau nei anksčiau“.

Didesnis dėmesys mašinos galui

Neįvardytas „Ferrrari“ inžinierius sakė, kad komanda nusprendė kur kas daugiau dėmesio skirti galinės automobilio dalies modernizacijai, o ne jo nosiai, ir neapsiriko. Naujoji pavarų dėžė ir kitos priemonės leido pasiekti kur kas efektyvesnio bolido galo darbo, dėl to difuzorius veikia kur kas didesniu našumu, o prispaudžiamosios jėgos lygis šioje srityje padidėjo.

Kitose srityse „Ferrari“ taip pat pasitempė. Sustojimai boksuose tapo dar greitesni, taktika – labiau konservatyvi, kartu sumažėjo grubių klaidų tikimybė. Specialistų brigada, atsakinga už padangų veiklą, gerokai išaugo, ji pradėjo taikyti kur kas modernesnius skaitmeninio modeliavimo metodus ir todėl sportininkams gali teikti kur kas tikslesnę informaciją.

Tiksliai nustatė silpnąsias vietas

„Ferrari“ taip pat pradėjo kur kas aktyviau dirbti su simuliatoriumi, o tai leidžia kompensuoti informacijos trūkumą, kuris atsirado sutrumpinus realių treniruočių trukmę. Leclerco ir Sainzo žodžiais tariant, Monake jie pajautė užtikrintumą SF21 mašina jau nuo pirmųjų važiavimo ratų ir tai buvo vienu iš ekipos sėkmės faktorių.

Mattia Binotto apskritai yra patenkintas tuo, kaip jų komandai klostosi šio sezono pradžia: „Rezultatai rodo, kad mus pavyko pasiekti pagerėjimo visose srityse ir tai yra svarbu. Sugebėjome teisingai nustatyti mūsų silpnąsias vietas ir likviduoti jas. Esame teisingame kelyje ir palaipsniu sugrįžtame į ankstesnes pozicijas, bet tai neįvyks labai greitai“.

Didžioji dalis „Ferrari“ inžinierių jau dirba ties 2022 m. mašinos projektu, kuri iš esmės skirsis nuo dabartinės kartos automobilio, todėl praktiškai jokie SF21 komponentai negalės būti naujame bolide panaudoti. Bet dėl to konstruktoriams bus atrištos rankos ir jie galės realizuoti kokias tik nori naujas idėjas, kurias laikys vertomis dėmesio.

Straipsnio įvertinimas: 0 0
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...

Kitos naujienos