Atsukti V. Botto rato varžtą pasisiūlė „Ferrari“
Patyręs „Mercedes“ mechanikas Monake sustojimo garaže metu dirbo su gerai jam pažįstamu įrankiu, tačiau nesugebėjo atsukti Valtteri Botto automobilio rato varžto – su pasaulio čempionų komanda tai atsitiko pirmą kartą.
Tuoj po finišo Monake „Mercedes“ vadovas Toro Wolffas pasidalino smulkmenomis apie incidentą, dėl kurio iš trasos buvo priverstas pasitraukti antroje vietoje važiavęs V. Bottas. Verta priminti, kad gana sklandaus sustojimo boksuose metu mechanikai nesugebėjo atsukti varžto, kuriuo buvo pritvirtintas suomio bolido priekinis dešinysis ratas.
Wolffas patvirtino versiją, kad detalė persikreipė tuo momentu, kai buvo pradėta dirbti elektriniu suktuvu. Kai mechanikas bandė pakartoti procedūrą antrą ir trečia kartą, suktuvas paprasčiausiai nupjovė varžto kampus ir jis tapo apvalus – suktuvas jau niekuo padėti negalėjo.
Wolffas visos kaltės nesuvertė žmogiškajam faktoriui: „Mechanikas, dirbęs su suktuvu – vienas iš geriausių, labai kvalifikuotas dirbti per sustojimus ir tai dar kartą įrodo, kad kiekviena problema gali turėti labai daug priežasčių. Todėl mums teks iš naujo išanalizuoti varžto ir rato ašies konfigūraciją bei medžiagas, iš kurių jie pagaminti. Mechanikas elementariausiai neturi turėti galimybės nupjauti varžto suktuvu. Be to, mes pastaruoju metu nekeitėme nei šiol detalės konstrukcijos, nei pačio suktuvo. Reikės kur kas nuodugniau ištirti šią situaciją“.
„Iš varžto beliko labai nedaug, - jau po varžybų kalbėjo Wolffas. - „Ferrari“ pažadėjo mums padėti su įrankiais – duoti ar tai kūjį, ar tai pjūklą... Anksčiau mes niekada to nedarėme“.
Vėlai vakare „Mercedes“ technikos direktorius Jamesas Allisonas pranešė, kad komanda atsisakė bandymų nuimti ratą nuo Botto mašinos Monake ir tai padarys tik sugrįžusi į bazę Anglijoje.
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Pranešti apie netinkamą komentarą
Cituoti komentarą