FIA dar labiau sugriežtins sparnų lankstumo tikrinimus
FIA įspėjo komandas, kad kitą mėnesį dar labiau bus sugriežtinti tikrinimai dėl techninio reglamento uždraustų lanksčių aerodinaminkos elementų.
Lewisas Hamitonas į šią problemą atkreipė dėmesį po kvalifikacijos per Ispanijos GP etapą: „Red Bull“ bolidai buvo labai greiti tiesiosiose. Jie turi lankstų sparną galinėje bolido dalyje, kurį jie uždėjo šeštadienį, iš karto atkovodami 0,3 sek.,“ - sakė pasaulio čempionas.
Vakar komandos gavo FIA technikos direktoriaus Nikolaso Tombazio direktyvą, pagal kurią nuo birželio 15 d. aerodinamikos tikrinimai bus dar labiau sugriežtinti. Techninio reglamento 3.8 punkte kalbama, kad visi komponentai, turintys įtakos mašinos aerodinaminėms charakteristikoms, turi būti „kietai pritvirtinti prie atitinkamos bolido dalies ir privalo būti nejudantys mašinos atžvilgiu“.
Nikolas Tombazis: Mus tapo žinoma apie kai kuriuos atvejus, kai bolido galinės dalies konstrukcija, atitinkanti Techninio reglamento 3.9.3 ir 3.9.4 punktus, rodo per didelį lankstumą važiuojant. Mes manome, kad tokios deformacijos gali rimtai veikti bolido aerodinamines charakteristikas ir gali prieštarauti 3.8 reglamento punktui.
Mes stebėsime bet kokią galinio sparno anomaliją. Mes netoleruosime bet kokio sparno lankstumo deformacijos, kuri atsiranda važiuojant. Jei pastebėsime bet kokius požymius naudojant lanksčius galinius sparnus, mes atliksime papildomus tyrimus“.
Reikalavimo atidėjimas iki birželio 15 d. buvo padarytas dėl to, kad komandos suspėtų padidinti sparnų kietumą, o pirmą mėnesį po direktyvos įsigaliojimo bus galima iki 20 proc. paklaida.
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Pranešti apie netinkamą komentarą
Cituoti komentarą