Kodėl „Mercedes“ atidavė antrą vietą Verstappenui?
„Mercedes“ komandos taktika lenktynėse Portugalijoje susiklostė Valtteri Botto nenaudai.
Per varžybas Portimao trasoje Lewisas Hamiltonas, Valtteri Bottas ir Maxas Verstappneas kovojo dėl pirmų trijų pozicijų. Starte pirmasis važiavo Bottas, paskui jį buvo Hamiltonas ir Verstappenas.
Restarto metu septyniskart pasaulio čempioną aplenkė „Red Bull“ pilotas ir ėmė atakuoti kitą „Mercedes“ atstovą. Tačiau vėliau Hamiltonas kontratakavo Verstappeną, o po kelių ratų aplenkė ir Bottą.
Tapęs trečias, Verstappenas pirmasis iš lyderių sustojo boksuose ir jis olandui buvo sėkmingas. Maxas jau buvo įšildęs padangas tam momentui, kai padangas keitėsi Bottas ir todėl suomį galėjo aplenkti iš karto po jo sustojimo.
Turėdama du bolidus priekyje, „Mercedes“ galėjo pakviesti Bottą į serviso juostą anksčiau. Tačiau tai galėjo grėsti Hamiltono pozicijai. Kaip „Auto Motor und Sport“ paaiškino komandos inžinieriai, jei Bottas atliktų sustojimą anksčiau, Bottas galėjo su naujomis padangomis greitai galėjo patekti į Hamiltono sustojimo „langą“. Todėl Lewisą tektų kviesti į boksus labai greitai po Valtteri, kad „Mercedes“ pilotai neapsikeistų vietomis.
Tai, savo ruoštu, leistų Verstappenui kur kas ilgiau išsilaikyti trasoje - arba pasinaudoti potencialiu saugos automobilio išvažiavimu, arba pritaikyti alternatyvią „Mercedes“ taktiką.
Kad to neįvyktų ir Verstappenas negrąsintų pirmai Hamiltono vietai, „Mercedes“ leido „Red Bull“ pirmiau atlikti sustojimą, kad sureaguotų į tai jau kitame rate. Taip ir buvo padaryta. Tačiau Bottui padangas keitė 0,7 sek. ilgiau nei Verstappenui, o tai leido Maxui trasoje atsidurti iš karto paskui Valtteri, kai šis išvažiavo iš boksų ir olandas gana nesunkiai aplenkė Suomijos pilotą.
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Pranešti apie netinkamą komentarą
Cituoti komentarą