M. Masi: pažiūrėsime, kokį efektą duos naujos priemonės
FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi sakė, kad jis apskritai yra patenkintas Bakų avarijų išvadomis, kai susprogo padangos dviejuose automobiliuose.
Michaelas Masi: Kai dėl padangų problemų Baku, tai bendromis FIA ir „Pirelli“ pastangomis buvo atliktas detalus tyrimas, norint suprasti, kokios priežastys sukėlė padangų pažeidimus. Galiausiai buvo priimta visa eilė procedūrinių pakeitimų, kurie pradėjo veikti nuo šio savaitgalio.
Visus naujus pakeitimus mes sukūrėme kartu su „Pirelli“ ir dabar pažiūrėsime, kokį efektą jie duos rytojaus lenktynėse. Visų pirma tai nukreipta gerinant kontrolės procedūras, kurias mes atliekame matuodami padangų temperatūrą ir oro slėgį jose. Mes buvome sukūrę tam tikrą eiliškuno sistemą, o dabar ją dar patobulinome“.
Taip pat M. Masi kalbėjo apie tai, į ką lenktynininkai turi atkreipti dėmesį važiuodami La Kastello trasa: „Suprantama, kad Paul Ricard skiriasi nuo tų trasų, kuriose vyko kelios praėjusios lenktynės. Tai greituminis autodromas, kuriame dažnai vyksta įvairiausi bandymai, čia daug vietos, plačios saugumo zonos ir po 2019 m. Prancūzijos GP mes išskyrėme tris sritis, kuriose reikia būti labai dėmesingais.
Mes įdėmiai stebime, kad pilotai nenukirstų trasos, o ne vien laikytųsi ribų. Tai patvirtina ir kvalifikacijoje anuliuotas ne vienas rato įveikimo laikas, kuomet lenktynininkai išvažiuodavo už ribų. Visų pirma kalbame apie 1 ir 2 posūkius, kur sportininkai turi apvažinėti ten pastatytus putplasčio blokus. Taip pat jie turi apvažiuoti tokius blokus tarp 3 ir 5 posūkių. Po to 8 ir 9 posūkių rajone, jei mašina pravažiuos tiesiai, tai į trasą ji turi sugrįžti prieš tokius blokus.
Komandos ir lenktynininkai gavo visas reikalingas instrukcijas, jie įspėti apie tai, kad negalima gauti ilgalaikio pranašumo, visų pirma tai liečia pačias lenktynes. Faktiškai į trasą bus galima sugrįžti tik paskui tą bolidą, paskui kurį pilotas važiavo prieš minėtą posūkį.
Svarbu, kad nukirtus trasos ribas niekas negautų jokio pranašumo. Be to, mes stebėsime, kiek laiko sportininkas ten prarado ir ar dėl to negavo pozicinio pranašumo“.
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Pranešti apie netinkamą komentarą
Cituoti komentarą