„Red Bull“ toliau vilioja „Mercedes“ variklių specialistus
„Red Bull“ toliau ruošiasi nuo kitų metų perimti jėgos agregatų gamybos padalinį iš „Honda“ koncerno. Praėjus vos kelioms savaitėms po pranešimo, kad vyriausiasis „Mercedes“ jėgainių gamybos padalinio vadovas Benas Hodgkinsonas prisijungs prie naujojo „Red Bull“ projekto, dabar tapo aišku, kad kartu su juo į naują darbą išeis ir dar penki specialistai, kurie iki šio dirbo pasaulio čempionų komandoje.
Štai „Mercedes“ gamybos skyriaus vadovas Steve‘as Blewettas taps „Red Bull“ variklių gamybos padalinio vadovu.
„Mercedes“ jėgainių elektronikos skyriaus vadovas Omidas Mostaghimis bus „Red Bull“ jėgos agregatų elektronikos ir ERS vadovu. Pipas Clode‘as, kuris iki šiol užėmė „Mercedes“ jėgainių koncepcijos skyriaus vado pareigas, dabar dirbs „Red Bull“ DRS mechaninių sprendimų grupės viršininku.
Pagaliau vienas iš vadovaujančių inžinierių Antonas Mayo taps vidaus degimo variklių skyriaus vadovu, o Steve‘as Brodie, kuris iki šiol užsiėmė galutiniu jėgainių patikrinimu ir variklių kontrole trasose, dabar užims „Red Bull“ operacijų vadovo pareigas.
Taip pat „Red Bull“ pranešė, kad greitai paskelbs, kas užims mechaninės kūrybos padalinio vadovo pareigas.
Komentuodamas naujus paskyrimus, komandos vadovas Christianas Horneris pažymėjo: „Red Bull“ misija savarankiškai gaminti jėgaines pasirodė esanti labai įdomi, bet kartu ir sudėtinga. Mes suprantame, kad pasiekti sėkmės bus įmanoma tik tuo atveju, jei sugebėsime surinkti geriausius talentus, aprūpinti juos tinkamais instrumentais ir sukurti darbingą atmosferą, kurioje jie galėtų atsiskleisti.
Šiandieniniai vedančiųjų specialistų paskyrimai rodo mūsų rimtą norą pasieki šių tikslų. Mes gauname didelę naudą iš to, kad mūsų bazė yra Didžiojoje Britanijoje, todėl turime itin didelį gabių inžinierių pasirinkimą“.
Dabar „Red Bull“ Milton Keynese tęsia naujos variklių bazės statybas, kur bus gaminamos ir surenkamos naujosios jėgainės. Anksčiau komanda yra paskelbusi apie planus patiems sukurti ir gaminto agregatus pagal naująjį variklių reglamentą, kuris įsigalios nuo 2025 m.
„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas pažymėjo, kad specialistų praradimas nekelia jam rūpesčių.
„Mes kai ką prarandame, bet kartu kai ką surandame, - sakė austras. – Galiausiai tai yra „Mercedes“ filosofija ir aš manau, kad mes esame labai geri darbdaviai.
Mūsų versle labai didelis spaudimas, bet patirti malonumą taip pat galima. Mes remiamės tuo. Visuomet būna judėjimas į priekį ir atgal. Aš puikiai suprantu Christiano poziciją: jis nori sukurti struktūrą, dėl kurios kartais tenka išrašinėti labai solidžius čekius. Bet tai yra normalu“.
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Pranešti apie netinkamą komentarą
Cituoti komentarą