„Žalgiris“ susirado dar vieną svarbų partnerį
Visai neseniai startavusį Eurolygos sezoną Kauno „Žalgiris“ pasitinka su nauju partneriu – Lietuvos vienaragio „Nord Security“ naujausiu produktu – eSIM paslaugų tiekėju „Saily“. Tai svarbus žingsnis abiem pusėms, kuriuo siekiama užtikrinti sklandžią prieigą prie interneto ryšio tiek krepšininkams išvykose, tiek sirgaliams, keliaujantiems kartu su komanda.
„Saily“ yra pažangus eSIM paslaugų tiekėjas, leidžiantis naudotis greitu interneto ryšiu be fizinės SIM kortelės daugiau nei 160 šalių už prieinamą kainą. Tai puikiai tinka tiek krepšininkams, kurie dažnai keliauja rungtyniauti į užsienį, tiek visiems „Žalgirio“ gerbėjams, kurie nori turėti spartų interneto ryšį bet kurioje pasaulio vietoje.
„Džiaugiamės galėdami tapti Kauno „Žalgirio“ partneriais. Kauno „Žalgiris“ – tai daugiau nei komanda, tai bendruomenė, kuri vienija tūkstančius sirgalių visame pasaulyje. Mes suprantame, kad šiuolaikiniame pasaulyje ryšys yra viskas. „Saily“, būdamas inovacijų lyderis ryšio technologijose, prisijungia prie šios bendruomenės, padėdama užtikrinti, kad tiek žaidėjai, tiek sirgaliai išliktų pasiekiami, nesvarbu, kur jie bebūtų“, – teigia „Saily“ generalinis direktorius Vykintas Maknickas.
Bendradarbiavimą įprasmins „skrydžių“ kampanija
Kauno „Žalgirio“ ir „Saily“ partnerystė šį sezoną įgauna naują kryptį ir skelbia naują kampaniją, kuri sujungs krepšinio dėjimus su kelionėmis ir interneto ryšio technologijomis.
Krepšininkai ir sirgaliai tiek rungtynių metu, tiek kelionių kontekste dažnai naudoja žodį „skrydis“. Nesvarbu, ar tai skrydžiai į krepšį per įspūdingus dėjimus, ar į kitą šalį, „Saily“ užtikrina, kad kiekvienas nusileidimas būtų sklandus, o ryšys – patikimas.
„Džiaugiamės galėdami pradėti šią novatorišką kelionę su „Saily“. Ši kampanija ne tik išryškina mūsų žaidėjų atletiškumą, bet ir pabrėžia, kaip svarbu palaikyti ryšį, kad ir kur mus nuvestų kelionės. Kadangi rungtyniaujame tarptautinėje arenoje, turėdami tokį patikimą partnerį kaip „Saily“ užtikriname, kad mūsų žaidėjai ir sirgaliai galėtų susitelkti į tai, kas iš tiesų svarbu – mėgautis žaidimu ir sklandžiu ryšiu“, – sako „Žalgirio“ partnerysčių pardavimo vadovas Donatas Norkevičius.
Šį sezoną Kauno „Žalgirio“ ir „Saily“ kampanijos centre – rubrika „Gražiausi žalgiriečių skrydžiai“, kurioje gerbėjai galės mėgautis efektingiausiais dėjimais, o rubriką rems „Saily“. Kiekvienas dėjimas simbolizuoja „Saily“ siekį užtikrinti sklandų ryšį kelionėse, kad ir kur žaidėjai ar sirgaliai nukeliautų.
Kauno „Žalgiris“ Eurolygos sezone turi net 17 varžovų, kurie rungtyniauja įvairiose pasaulio šalyse. Kad ir kurioje šalyje vyksta rungtynės – „Saily“ veikia visuose šiuose regionuose, leisdamas žaidėjams ir sirgaliams naudotis patikimu ir pigiu interneto ryšiu su eSIM technologija. Tai reiškia, kad keliaujantiems po Europą ir už jos ribų, „Saily“ užtikrins sklandų ir ekonomišką būdą išlikti skaitmeniniame ryšyje – be jokių rūpesčių.
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Pranešti apie netinkamą komentarą
Cituoti komentarą