Pristatytas naujas „Žalgirio“ logotipas
Kauno „Žalgirio“ organizacija atvertė naują puslapį savo istorijoje. Ketvirtadienį „Žalgirio“ arenos SDG amfiteatre vykusiame renginyje visuomenei pristatytas naujasis „Žalgirio“ įvaizdis ir logotipas.
Kartu paskelbtos ir kitos naujienos: „Žalgiris Shop“ e-parduotuvės atnaujinimas ir nauja atributika, atsinaujinusi „Žalgirio“ programėlė ir „Žalgiris Insider“ internetinė versija, pristatyta „Žalgirio“ pagrindinė žaidybinė apranga bei visuotinės bilietų prekybos startas.
Pralenkti save
Po lankomumo rekordais, sportinėmis pergalėmis ir tarptautiniais įvertinimais vainikuoto praėjusio sezono „Žalgiris“ žengė dar vieną žingsnį į priekį ir atnaujino dar 1998 m. kurtą ir po kelių metų patobulintą logotipą.
„Paskutinis prekės ženklo atnaujinimas buvo dar tada, kai aš pradėjau savo karjerą „Žalgiryje“, – teigė Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Jankūnas. – Nuo to laiko „Žalgiris“ praėjo ir per sėkmes bei pergales, ir sunkumus bei iššūkius, daug kas keitėsi tiek komandoje, tiek organizacijoje. Tačiau praėjusiu sezonu įrodėme, kad mums nebereikia vytis kitų Eurolygos komandų ir organizacijų, bet galime būti tarp tų, kurie rodo pavyzdį ir tampa įkvėpimu kitiems. Dėl to norime būti vieni pirmųjų, kurie atsinaujina tam, kad prekės ženklas eitų išvien su komanda, organizacija ir mūsų visų pasiekimais.“
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Pranešti apie netinkamą komentarą
Cituoti komentarą