„Žalgiris“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su PUMA
Kauno „Žalgiris“ pranešė, jog nuo artėjančio sezono sudarė partnerystę su stambiu pasaulinio lygio aprangos prekės ženklu PUMA.
Sutartis galios mažiausiai tris sezonus, o tai žalgiriečiams užtikrins aukščiausios kokybės sporto aprangos tiekimą.
Visos trys „Žalgirio“ komandos dėvės PUMA prekės ženklo aprangą, o „Žalgiris Shop“ parduotuvėse jau greitu metu pradės prekiauti unikalia PUMA kolekcijos linija. Taip pat sirgalių laukia ir nauja PUMA laisvalaikio aprangos kolekcija.
„PUMA bendradarbiavimas su „Žalgiriu“ – puiki galimybė įtvirtinti mūsų įsipareigojimą sportui ir inovacijoms. Partnerystė su viena prestižiškiausių sporto organizacijų Lietuvoje, turinčia ilgą kultūrinę istoriją, ne tik leidžia mums prisidėti prie sporto plėtros, bet ir demonstruoti, kaip inovatyvios technologijos gali pagerinti sportininkų veiklą ir bendruomenės gerovę. Kartu su „Žalgiriu“ siekiame skatinti naujoviškus sprendimus, kurie padidintų sportininkų efektyvumą, ir sudaryti sąlygas visiems sporto mėgėjams mėgautis aukščiausios kokybės sporto įranga. Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su „Žalgiriu“ ir prisidėti prie jų rezultatų visose sporto šakose“, – apie partnerystės svarbą kalbėjo PUMA Rytų Europos regiono vadovas Janas Sochoras.
„Ši partnerystė yra svarbus žingsnis „Žalgirio“ organizacijos augimui ir siekiui užtikrinti aukščiausios kokybės aprangą mūsų sportininkams ir sirgaliams, taip pat vieningai pristatyti komandas tiek aikštėje, tiek už jos ribų. Bendradarbiavimas su PUMA sustiprins „Žalgirio“ prekės ženklą tarptautinėje arenoje, atverdamas galimybes pritraukti daugiau partnerių bei padidinti klubo matomumą pasaulinėje sporto bendruomenėje“, – teigė Kauno „Žalgirio“ prezidento pareigose dirbantis Paulius Jankūnas.
„Mūsų tikslas – sukurti vieningą komandinį įvaizdį. Esame laimingi, galėdami dirbti su pasaulinio lygio prekės ženklu, kuris dalijasi mūsų vertybėmis ir siekiu tobulėti, – patvirtina „Žalgiris Group“ rinkodaros direktorius Ignas Vyšniauskas. – Kaip ir mes, PUMA siekia pirmauti ir išsiskirti rinkoje. Jų bendradarbiavimas su Rihanna, Dua Lipa ar Formule-1 įkvepia naujas tendencijas sporto ir mados pasaulyje. „Žalgiris“ šiemet taip pat daug investavo į gatvės mados kolekcijas, bendradarbiavome ir su atlikėju „OG Version“ kuriant bendrą rūbų liniją. Pasirinkome PUMA dėl jų išskirtinių dizainų ir vieningos vizijos. Naujas partneris, tikime, leis mums ne tik išsiskirti, bet ir pritraukti platesnę fanų auditoriją“, – taip pat kalbėjo P. Jankūnas.
Sutartis sudaryta iki 2027-ųjų metų, tačiau tikimąsi, kad ateityje ji prasitęs ir išsiplės į „Žalgirio“ futbolo bei futsalo komandas.
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Pranešti apie netinkamą komentarą
Cituoti komentarą